Skiënd de verlaten Oekraïense bergen verkennen - Reisverslag uit Ivano-Frankivs’k, Oekraïne van Tilia Maas Geesteranus - WaarBenJij.nu Skiënd de verlaten Oekraïense bergen verkennen - Reisverslag uit Ivano-Frankivs’k, Oekraïne van Tilia Maas Geesteranus - WaarBenJij.nu

Skiënd de verlaten Oekraïense bergen verkennen

Blijf op de hoogte en volg Tilia

30 Maart 2013 | Oekraïne, Ivano-Frankivs’k

“Mensen! Opstaan, rugzakken pakken, ontbijten en wegwezen!” Het is half zes ’s ochtends. Donker buiten, een graad of min tien en de tent is van binnen beslagen. “Dat meen je niet”, denk ik en draai me om. Maar als ik een half uur later, tas grotendeels gepakt en rond het kampvuur, met een kop warme thee in mijn handen de eerste verlichte luchtstroken zie, geniet ik van de frisse ochtend en ons sportieve gezelschap.

Ik ben mee op een 8-daagse skitocht door de verlaten Oekraïense bergen, de Karpaten...
Lees hier het hele verslag: http://bergwijzer.nl/reportage/ski%C3%ABnd-de-verlaten-oekra%C3%AFense-bergen-verkennen

Januari 2013

  • 31 Maart 2013 - 13:05

    Jessica:

    Wow Tiel, dat moet een bijzondere (zware..) tocht zijn geweest! Mooie kiekjes hoor! xx Jess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oekraïne, Ivano-Frankivs’k

Tilia

Ik woon in het zuidwesten van Oekraine, in de stad Ivano-Frankivsk. Ik ben hier met mijn inmiddels ex-vriend gekomen, hij is gaan boeren (akkerbouw) in de buurt van L'viv. Die stad ken ik inmiddels goed en is de mooiste stad van Oekraine! Maar I-Fr is net zo gezellig en belangrijker nog, op steenworp afstand van de bergen - de Oekraiense Karpaten! In no time kan je wandelen, fietsen, raften, kayakken, paardrijden, klimmen, de grotten in, paddenstoelen zoeken, you name it. Daarnaast herbergen de Karpaten een authentieke verzameling aan tradities, culturen, ethnische groepen (Hutsul, Lemki, Boiki, etc), muziek, gerechten, klederdracht, ambachten, herders, etc. Ik organiseer actieve en/of natuurreizen, zie www.karpatenreizen.com.

Actief sinds 18 Nov. 2008
Verslag gelezen: 24961
Totaal aantal bezoekers 89607

Voorgaande reizen:

11 Juli 2009 - 11 Juli 2015

Wonen in Oekraine

Landen bezocht: